Weer terug.........2

20 januari 2014 - Kuala Lumpur, Maleisië

Nu vanuit Kuala Lumpur waar we net zijn geland. In Nederkand is het 13:00 uur nu. Dit kleine stukje van 2,5 uur ging heel voorspoedig. In het vliegtuig was zoveel plek over dat we op een nog betere plaats konden gaan zitten. Veel beenruimte dus. Een welkomsdrankje bestaande uit een koel wit wijntje na zeven weken vertoefd te hebben in een land waar zoiets een grote luxe is voelt alsof er een engeltje over je tong p........ . Heerlijk.
Nu settelen we ons in makkelijke stoelen bij Starbucks om de tijd tot 11 uur te overbruggen. Met zo'n heerlijke Latte erbij is dat geen straf. Middernacht gaan we verder. 13 uur later zijn we dan op Schiphol.
Dit zijn tevens mijn laatste penneroerselen. Ik heb kunnen lezen dat er genoten is van m'n reisverslagen. Ik dank jullie voor de reacties die er zeker toe hebben bijgedragen dat ik ermee ben doorgegaan.
Nog een fijne dag en tot ziens. George.

1. Ans:
    20 januari 2014
    Jullie nog een fijn vervolg van de reis.
    Met plezier je verslagen gelezen, ze hebben bijgedragen aan mijn culturele kennis.
    Het was mooi en het is nu mooi geweest,op naar o.a. de family.
    Tot gauw
    Liefs Ans
  2. Jos van Putten:
    20 januari 2014
    Helemaal eens met de reactie van Ans. Op naar huis en haard!

Tot spoedig.

Met groet,

jos
  3. Horty:
    Lieve George en Karin,
    Fijn dat we jullie verblijf op Bali mochten meebeleven. Het was een genoegen.
    Nog een goed vervolg van de reis en wel thuis.
    Hartelijke groeten, Horty
    Horty
  4. Erik & Ernie:
    21 januari 2014
    Hi George en Karin,
    genoten van jullie verhalen, goede vlucht en landing gewenst
    welkom thuis in NL.
    erik & ernie
  5. Liesje Koot:
    21 januari 2014
    Inmiddels zijn jullie, denk ik , in Nederland aangekomen. , hopende maar
    met 'n beetje droog weer! Ook ik heb volop genoten George van jouw
    verslagen. Tot spoedig bel,s . Liesje.