Vooraf

20 oktober 2013 - Utrecht, Nederland

Door een spelletje WordOn kwamen wij in de winter van '12-'13 in contact met een gezellig stel uit Biddinghuizen dat het grootste deel van het jaar geniet van hun optrekje in Sanur op Bali. Enkele maanden in de winter verruilen ze dat paleisje voor het knusse Nederland om bijvoorbeeld de Kerst hier te vieren en de familiebanden aan te halen. In die periode hebben ze het ons gegund daar een poosje door te brengen om van daaruit Indonesië te ontdekken. Die kans hebben we met beide handen aangegrepen.

Op 5 december gaan we dus voor een aantal weken naar Bali. Op 20 januari maken we de terugreis. Maar voor die tijd moet er nog het een en ander gebeuren. Inentingen regelen, visa aanvragen en inlezen over de gebieden en bezienswaardigheden die dit prachtige land te bieden heeft.

1. Jan en Marijke:
    21 november 2013
    Lieve mensen, heel leuk om jullie op deze manier te kunnen volgen. Het ziet er allemaal prachtig uit en de regen zal toch wel binnenkort ophouden ?
    We zullen jullie "volgen". Dan hebben we ook het gevoel dat jullie toch nog een beetje in de buurt zijn.
    Sterkte met alle verdere voorbereidingen en alle goeds. Liefs Marijke/Jan