Vooraf 4

29 november 2013 - Utrecht, Nederland

Crisis. Terwijl Nederland langzaam opkrabbelt vanuit een verdoving veroorzaakt door omgevallen  banken en ingestorte markten laten wij ons over een paar dagen door onze interieur activiste naar het station rijden, met een Triple Seven ergens in het Midden Oosten afzetten en een dag later door onze geleende huisvriend ophalen van het vliegveld Denpasar, Bali. Hoe beroerd kan het zijn. Zeven weken lang mogen we ons dan wentelen in de luxe van oneindige zon, zwemmen in een heldere zee en ons tegoed doen aan gastronomische hoogstandjes…………. van buiten de deur natuurlijk.
De lieve mensen, waarvan we de woning mogen huren, hebben er alles aan gedaan om ons een vorstelijk verblijf te bezorgen. Een volle koelkast, een bibliotheek aan reis-ideeën en excursiemogelijkheden, een virtuele rondreis naar alle mogelijkheden in de omgeving van het huis, er blijft werkelijk niets te wensen meer over. We gaan het allemaal beleven.
Daarna beloven we het weer een beetje rustig aan te doen om alles weer gelijk te trekken, afgesproken!

1. Erik & Ernie:
    29 november 2013
    ja, ja het blijft behelpen, laat George het maar regelen......nog 6 nachtjes slapen.
  2. Ans:
    29 november 2013
    Lieve allebei
    Wat een luxe allemaal dat wordt genieten:-)
    Af en toe een beetje zon via de tablet misschien.?

X
    Ans
  3. Liesje Koot:
    2 december 2013
    Wij wensen jullie een goede reis en veel plezier, Liesje en Willem.