Nieuw begin

9 januari 2014 - Sanur, Indonesië

Het is niet te beschrijven hoe het voelt als je weer opnieuw mag beginnen. Ik doe toch een poging. Het komende stukje is misschien wat sentimenteel maar dat is dan een maal zo. Wakker worden in je eigen bed. Douchen op bekend terrein. Buiten een helder zonnetje met een fris briesje die de grootste hitte eraf haalt. Heerlijk. Ik kan dit zo waarderen. Een bordje muesli naar eigen samenstelling. Thee. Een vloot aan medicijnen, dat wel maar ach. Karin gaat contact zoeken met Ketut via MD, hier doet niets het meer. Wat maakt het uit. Ik zoek een passend muziekje en het wordt Old Rugged Cross van Chris Barber......luister maar mee. Ik heb niets (meer) te klagen........Kijk dat kan die wachtsman, Security Officer, van het Hyatt Hotel, hier een paar straten vandaan,  bijvoorbeeld niet meer zeggen. Hij stond met zijn maat 's nachts het hotel te bewaken tot ze weer die 4 meter lange python in beeld kregen. Heldhaftig zou hij hem wel eens vangen en dat ging ook redelijk nog. Rechts de kop in de hand gevat, links de staartpunt. Het arme beest zat niet stil en liet de rest van zijn gespierde lichaam om de nek van het slachtoffer zakken. Een keer, twee keer. En  zijn  maat kon toezien hoe de laatste adem eruit werd geperst. De python is nog niet gevangen, wij gaan voorlopig een blokje om richting strand.

Maar nog even niet. Ik beweeg me in en om het huis en sterk aan, zoals dat heet. Email beantwoorden, foto's versturen alles in een rustig Balinees tempo. Karin doet boodschappen bij Hardy's en ik doe een middagdutje, even de taken verdelen!!

Tot later

1. Els:
    9 januari 2014
    George wat fijn, dat je uit het ziekenhuis bent.
    Met Karin zal je je snel weer beter voelen.
    Groeten Els
  2. Jos van Putten:
    9 januari 2014
    Een nieuw begin en een goed begin. Houden zo!

Fijn om weer met Karin te gaan genieten!

Met groet,

Jos
  3. Jan en Marijke:
    Mooi zo!
    Jan en Marijke
  4. Ans:
    9 januari 2014
    Rustig aan doen en een beetje "keutelen" lekker toch.
    Gelukkig hebben jullie al heel veel gedaan en gezien voor je ziek werd..
    Je hoeft niks.
    Liefs Ans.
  5. Wim:
    Gefeliciteerd!
  6. Maria van Karsen:
    9 januari 2014
    Elk nadeel heeft ook weer zijn voordeel. Fijn dat je weer opkrabbelt en kunt genieten van kleine dingen. Ook belangrijk, dus nog fijn samen genieten en veel spinazie eten en thee met verse gember drinken. Komt aal goud ;)
  7. Liesje Koot:
    Gefeliciteerd met Rikke d"r 13 de verjaardag George en Karin, ja lekker
    weer in jullie vakantiehome en van de kleine dingen genieten .
    Hier stormt het!
    Liefs uit Breda..
  8. Horty:
    9 januari 2014
    Je ""klinkt"" als herboren.Houwen zo!

Liefs, Horty