Ziekte

5 januari 2014 - Kuta, Indonesië

Door ziekte van mij is er de laatste dagen weinig nieuws van dit front gekomen. Vandaag mocht ik me laten opnemen in een lief privé hospitaaltje in Kuta. Ze zorgen hier goed voor me. Bezoek hoeft niet hoor.

1. Ans:
    Hi George
    Blij weer wat van je te horen.
    Houd je taai , beterschap!!!
    Gr. Ans en rik
  2. Gerda Wim:
    5 januari 2014
    Kunnen je nog lang niet missen, toch niets ernstigs?
    Beterschap,
    Gerda Wim.
  3. Petra:
    5 januari 2014
    George, goed te merken dat je weer een beetje energie hebt om een stukje te schrijven. Hopelijk sterk je nu snel weer aan. Van Karin hoorde we hoe je eraan toe was. Karin, ook sterkte voor jou. Dat jullie snel weer samen kunnen genieten van jullie laatste weekjes. We denken aan jullie.
    Liefs, ook van Lars en Sanne, Petra.
  4. Frans:
    5 januari 2014
    Naar bericht, wij hopen dat de reden van opname behandelbaar is in Kuta en vervolg transities je bespaart mogen blijven.
    Stekte en veerkracht, Karin voor jou ook veel sterkte met deze "hobbel" in toch lastige omstandigheden en mogelijke taalobstakels.
    Aan kaarsjes branden doen wij niet, maar in gedachte zijn wij bij jullie.
    Warme groet, Fr-eni.
  5. Jan en Marijke:
    5 januari 2014
    Van harte beterschap. Hadden niet meegekregen dat je ziek bent. Hopen dat je snel weer in orde zult zijn en verder kunt genieten van het mooie land.
    Ook Karin sterkte voor deze periode. Hopelijk ben je snel opgeknapt en kunnen jullie nog volop genieten van de laatste weekjes. We denken aan jullie. Jan en Marijke
  6. Wim:
    5 januari 2014
    Dat is toch even schrikken, kennelijk meer dan een tropengriepje. Voor allebei veel sterkte. George, hou je haaks, kop d'r veur zeggen ze hier in het Groningse platteland. Marie en Wim
  7. Ria De Wijn:
    5 januari 2014
    Ik miste je blogs al.Wat scheelt er aan? Beterschap en hopelijk word je vlug weer ontslagen. Sterkte. Groet uit Den Haag.
  8. Erik & Ernie:
    5 januari 2014
    Hi George en Karin, Ajj dat is niet leuk met die temperaturen ziet zijn in combinatie met vreemde talen en gewoonten aan je bed. Sterkte en beterschap gewenst van ons,
    Erik en Ernie
  9. Ans:
    Dag zwager,
    Je gevoel voor humor heb je in ieder geval nog:-) had m' n koffer al gepakt om je te bezoeken.
    Sterkte en denk aan jullie.
    Liefs Ans
  10. Anne:
    Ha George,
    Fijn dat je tevreden bent met de zorg......
    Wel shit. Voor jullie veel sterkte en lieeeef. Hoop wel dat de communicatie goed gaat.
    Liefs Dinah. Anne
  11. Anke:
    5 januari 2014
    Dag George. Wat voor lekkers heb je gegeten . ik schrok me naar en ik dacht al, ik hoor al een paar dagen niets . .George je hebt niet zo een lang gereist om in bed te liggen Hoop echt dat de uitslag snel komt en dat juli weer kunnen genieten. Groetjes Anke.
  12. Liesje Koot:
    Ja George dat is schrikken , heel veel beterschap ,wordt gauw weer beter
    zodat jullie nog een mooie eindweek hebben ,
    Liefs voor jou en Karin kus van Willem en je schoonzus.
  13. Bep:
    Heel veel beterschap.
    Groetjes Bep.
  14. Horty:
    Wat een pech!
    Hoop dat je goede zorg en behandeling krijgt zodat je snel geneest en weer kunt genieten van je vacantie. Sterkte, ook voor karin.
    Ik was wel blij weer wat van je te horen, miste je verhalen.
    Beterschap. Een brasa . Horty
  15. Carolien:
    Hoi George en Karin,
    Vervelend George dat je ziek werd. Geeft wel de kans om ook de gezondheidszorg van binnenuit te ervaren. Maar zonder dolle, ik hoop dat je gauw weer opknapt en dat 2014 voor jullie de komende 14 dagen en alle dagen daarna goed mag verlopen.
    Liefs, Carolien
  16. Anneke:
    5 januari 2014
    Oh, dat is het. Heel veel beterschap! Ik hoop dat je gauw weer opknapt en verder kan gaan genieten. Karin ook veel sterkte met dit onderdeel van het avontuur. Groetjes, Anneke
  17. Els:
    6 januari 2014
    Veel beterschap en knap snel weer op.
    Groeten Els
  18. Jos van Putten:
    Beste George,

Ook via deze site wens ik je een spoedig herstel toe. Dit is nu even niet de bedoeling. Ik hoop dat je, samen met Karin, spoedig weer verder van jullie verblijf op Bali kunt gaan genieten.

Ook Karin veel sterkte bij deze tegenvaller.

Met groet, ook namens Els,

Jos
  19. Doris:
    Lieve George,

Ontzettend veel beterschap. Hopelijk vinden ze snel wat er aan de hand is. Hele dikke kus vanuit Gouda Doris
  20. Anke:
    7 januari 2014
    Lieve George en Karin, wat ontzettend rot voor jullie allebei.....jeetje. Heel veel sterkte en beterschap.....